E destul de greu sa-ti mentii starea zen intr-o perioada in care esti bombardata de tot felul de informatii cu privire la ce poti si ce nu poti sa mananci, cu atat mai mult cu cat restrictiile nu se limiteaza numai la zona culinara.

Poftele sunt tot mai dese, dar greturile nu-ti permit sa mananci tot ce-ti doresti, iar preocuparea pentru sanatatea ta si a omuletului din burtica sunt mai importante decat orice in acest rastimp. De aceea, smoothie-urile pot deveni aliatii tai de nadejde: sunt sanatoase si pline de nutrienti, sunt proaspete si revigorante si au un gust delicios!

Iata 5 retete delicioase care vor tine greturile departe si te vor ajuta sa fii zen si plina de energie:

#1 Smoothie cu capsuni si banane

Amesteca intr-un blender o ceasca de iaurt slab, o jumatate de ceasca de suc de portocale, o banana si 5-6 capsuni congelate, neindulcite. Aroma acrisoara a sucului de portocale si temperatura perfecta data de capsunile inghetate iti vor anula orice stare de greata, in timp ce te bucuri de gustul minunat si dulce al fructelor tale preferate.

#2 Smoothie cu mango si ghimbir

Ghimbirul este recunoscut pentru proprietatile sale miraculoase in timpul sarcinii, iar asocierea cu mango este mai mult decat fericita. Pune in blender o jumatate de ceasca de mango congelat, taiat cubulate, o treime de ceasca de iaurt grecesc slab, o jumatate de ceasca de apa rece, sucul de la o jumatate de portocala si patru cubulate mici de ghimbir. Nu-i asa ca deja te simti mai zen?

#3 Smoothie cu castraveti si cantalup

Ai nevoie de o jumatate de ceasca de castraveti curatati si taiati rondele, o ceasca de cantalup taiat cubulete, o jumatate de ceasca de iaurt degresat, 4-6 frunze de menta, 8 cuburi de gheata, o lingurita de miere si una de zeama proaspata de lamaie. Amesteca toate ingredientele in blender si bucura-te de savoarea racoritoare a acestui smoothie!

smoothie zen mami

#4 Smoothie cu spanac, capsuni si nuci

Pune in blender o jumatate de ceasca de capsuni congelate neindulcite, o ceasca de spanac baby si o treime de ceasca de nuci. Adauga o ceasca de suc proaspat de mere, o jumatate de ceasca de iaurt, o banana congelata si o lingura de miere si amesteca pana cand amestecul se omogenizeaza. Delicios pana la ultima picatura!

#5 Smoothie cu banane si fructe de padure

Amesteca intr-un blender o banana mica, o ceasca de mix de fructe de padure congelate, o jumatate de ceasca de lapte de soia cu aroma de vanilie, doua lingurite de suc de lamaie si o jumatate de ceasca de iaurt degresat cu aroma de vanilie. Cu asemenea miresme si gusturi, n-ai cum sa nu te simti zen.

Categories: Sarcina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *